کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

دکتر علی شریعتی:جملاتی از کتاب: "گفتگوهای تنهایی"

 دکتر علی شریعتی:

 

اگر آنها نام خویش را به نان فروختند من بر آب دادم. اگر آنها لذت بردند من غم آوردم و اگر آنها همچمون عنصری ز زرآلات خوان گستردند من همچو مولوی در آفتاب شکفتم و در خورشید سوختم. سفره از دل گستردم و مائده از درد نهادم و شراب از خون سر کشیدم. ...

 اگر آنها دل به زندگانی بستند من دل به زندگی بستم. اگر آنها وزارت یافتند من سلطنت یافتم. اگر آنها را به دروغ می‌ستایند مرا به راستی می‌پرستند. ... اگر آنها به آزادی خیانت کردند من به آزادی وفادار ماندم.

اگر آنها در شب نشینی‌های آلوده با زنان آلوده می‌رقصند من در خلوت پاکم گل پاک صوفی می‌بویم ... اگر آنها کسی را دارند که بنوشند و بخندند من کسی را دارم که بسوزیم و بگرییم. اگر آنها در انبوه هم بیگانه هم‌اند ما در تنهایی خویش آشنای همیم.

 اگر آنها طلا دارند من عشق دارم. اگر آنها خانه دارند من محراب دارم. اگر آنها صعود می‌کنند من به معراج می‌روم. اگر آنها در زمین می‌خرامند من در آسمان می‌پرم. اگر آنها پایان یافته‌اند من آغاز شده‌ام. اگر آنها پیر شده‌اند من جوان شده‌ام. ...

در آن راه که همه از بازارهای گرم و داغ می‌گذشتیم و یاران یکایک شتر زرد موی خویش را به بهایی می‌فروختند و شاد و خندان می‌رفتند، من گریبان خویش و افسار شتر شیر مست زرین موی خویش را از دست و دام بازرگانان می‌بردم و می‌گذشتم و در من ندایی می‌گفت که مفروش، خوب که نفروختی، مفروش که در پایان این راه، در دور دست تو را منتظرند، شهزاده‌ای آزاده‌ای اسیر قلعه دیوان، به حیله جادو در بند گرفتار و چشم براه که: فریاد رسی می‌آید و به هر صدای پایی سراز گریبان تنهایی غمگینش بر می‌دارد که: کسی می‌آید و او خریدار توست ... مفروش که اگر تو را پادشاهی دهند ارزان داده‌اند و او گران خواهد داد ...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
شما هم وبسایت منو ببین جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 01:06

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارین مخصوصا قالبی که انتخاب کردی با موضوع جور در میاد
ما هم 2 سایت و یک وبلاگ داریم دوست داشتی یه سری بزن
حتما این 3 تا یکیش به کار شما میاد
3 تا رو ببین بعد نظرتو بگو

فروشگاه محصولات گرافیکی آموزشی (ارزان)
3dmax,maya,photoshop........
www.1000ax.com

وبلاگ آپدیت آنتی ویروس نود و کاسپر و .... به صورت روزانه
www.nod32us.mihanblog.com
(تبادل لینک هم با وبلاگ میکنم)

در این سایت می توانید شغل خود یا کالای خود را به دیگران معرفی کنید
www.niazeshoma.com

سلام
وجودم تنها یک حرف است و زیستن ام،تنها گفتن همان یک حرف ؛ اما بر سه گونه
سخن گفتن و معلمی کردن و نوشت .(دکتر شریعتی )
من عاشق مطالب ایشون هستم و برای خودشون و نوشته هاشون احترام زیادی قائلم. ایشان معلم من هم در زندگی بودند .وبلاگ جالبی دارید همه چیز میشود در این جا یافت
و ممنون از حضورتون و نظر لطفتون.

سلام دوست عزیز
مرسی که به بلاگ من سر زدید.من هر چند وقت یک بار یه سری به بلاگتون میزنم خوشحال میشم شما هم همین کار رو انجام بدین
موفق باشید

مهدی=-=دفتر عشق جمعه 25 اردیبهشت 1388 ساعت 15:54 http://www.daftareshghe.blogsky.com/

سلام دوست عزیز خوبی؟
وب لاگ بسیار خوبی داری
خوشحال شدم از حضورت در دفتر عشق
با تبادل لینک موافقم
شاد باشی

سلام مهدی جان ممنون که اومدی به بلاگ من
امیدوار هر وقت که حوصلشو داشتی یه سری به بلاگ منبزنیو به رسم یادگاری برام نظرت رو بزاری.در ضمن من لینکت رو حتما تو باگم میذارم ممنون میشم اگه تو هم همین کار رو انجام بدی
موفق باشی

سلام
اول باید بگم ممنون از نظر لطفتون نسبت به مطالب و نوشته های من ...
و دوم اینکه در مورد لینک باید بگم فعلاً نمیتونم نه فقط شما حتی باقی دوستان رو هم لینک نمیکنم تا بعداً حتما لینک خواهید شد کمی فرصت !!!
و سوم بازهم ممنونم از شما
موفق باشید .

سلام دست عزیز
همین که به بلاگ من سر زدی و به رسم یادگاری برام نظرت رو گذاشتی ممنون
باز هم به من سر بزن
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد