کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

دوستان شهاب دانش

سلام به همه دوستان شهاب دانش


به اطلاع همه دوستان می رسونم که استاد باقری فرمودند که هرکه به نمره خودش معترض هست اعتراض کنه  و یا با ایمیل با استاد در ارتباط باشه .



برای تک تکتون آرزوی موفقیت دارم و دلم براتون تنگ میشه


نظرات 4 + ارسال نظر
لینکدونی پائیز چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 11:08 http://www.paiz.ir/links

امیدواریم از اینکه به جای ارسال نظر مطلب دیگری می‌نویسیم...

اگر مایل هستید وبلاگ یا وب‌سایت شما روزانه صدها بازدیدکننده داشته باشد در فقط یک دقیقه وبلاگ یا وب‌سایت خود را رایگان ثبت کنید.
http://www.paiz.ir/links لینکدونی پائیز

علایی چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 11:28

نمره ها که قطعی اعلام شده
من همون دیروزم میل زدم اما جواب ندادن
به هر حال از اطلاع رسانی شما ممنون
اگه به طریق دیگه ای با استاد در ارتباطید حتما بکید به میل من پاسخ بدن

سلام دوست عزیز
من خیلی با استاد در ارتباط نیستم ولی طبق آخرین صحبت هایی که باایشون داشتم گفتند هر کس اعتراض داره حتما ابلاغ کنه

شارون چهارشنبه 23 تیر 1389 ساعت 16:14

به استادتون میگفتی به روح اعتقاد داری

ایشون کلا از روح بدشون میاد

شارون دوشنبه 28 تیر 1389 ساعت 11:36

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد