کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

پروفسور هشترودی

منحنی قامتم، قامت ابروی توست

خط مجانب بر آن، سلسله گیسوی اوست
حد رسیدن به او، مبهم و بی انتهاست

بازه تعریف دل، در حرم کوی دوست
چون به عدد یک تویی من همه صفرها

آن چه که معنی دهد قامت دلجوی توست

پرتوی خورشید شد مشتق از آن روی تو

گرمی جان بخش او جزئی از آن خوی توست
بی تو وجودم بود یک سری واگرا

ناحیه همگراش دایره روی توست

بیتوته کوتاهی است جهان ، در فاصله گناه ودوزخ

متن سنگ قبر پروین اعتصامی

آنکه خاک سیه اش بالین است

اختر چرخ ادب پروین است

گرچه تلخی از ایام ندید

هر چه خواهی سخنش شیرین است

متن سنگ قبر فروغ فرخزاد

من از نهایت شب حرف میزنم

من از نهایت تاریکی

واز نهایت شب حرف می زنم

اگر به خانه من آمدی برای من م

ای مهربان چراغ بیارو یک دریچه

که از آن به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

متن سنگ قبر کوروش کبیر

ای انسان هر که باشی واز هر جا که بیایی

میدانم خواهی آمد

من کوروشم که برای پارسی ها این دولت وسیع را بنا نهادم

بدین مشتی خاک که تن مرا پوشانده رشک مبر

متن سنگ قبر فریدون مشیری

سفر تن را تا خاک تماشا کردی

سفر جان را از خاک به افلاک ببین

گر مرا می جویی

سبزه ها را دریاب با درختان بنشین

متن سنگ قبر فردین

بر تربت پاکت بنشینم غمناک

کوهی زهنر خفته بینم در خاک

از روح بزرگ هنریت فردین

شاید مددی به ما رسد از افلاک

متن سنگ قبر بابک بیات

سکوت سرشار از ناگفته هاست

متن سنگ قبر خسرو شکیبایی

در ازل پرتو حسنت زتجلی دم زد

عشق پیدا شدوآتش به همه عالم زد

متن سنگ قبر حافظ

بر سر تربت ما چون گذری همتی خواه

که زیارتگه رندان جهان خواهد بود

متن سنگ قبر شاپور

قلبم پر جمعیت ترین شهر دنیاست......

متن سنگ قبر سهراب سپهری

به سراغ من اگر می آیید

نرم وآهسته بیایید

مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من

متن سنگ قبر منوچهر نوذری

زحق توفیق خدمت خواستم دل گفت پنهانی

چه توفیقی از این بهتر که خلقی را بخندانی

 


 

متن سنگ قبر وینستون چرچیل

من برای ملاقات با خالقم آماده ام

اما اینکه خالقم برای عذاب دردناک ملاقات با من آماده باشد چیز دیگریست

متن سنگ قبر اسکندر مقدونی

اکنون گور او را بس است

آنکه جهان اورا کافی نبود

متن سنگ قبر نیوتن

طبیعت وقوانین طبیعت در تاریکی نهان بود

                                              خدا گفت بگذار تا نیوتن بیاید.....

وهمه روشن شد

متن سنگ قبر لودولف کولن(ریاضی دان)

3/141562353589793238462633862279088

متن سنگ قبر فرانک سیناترا(بازیگر و خواننده)

بهترین ها هنوز در راهند....

انسانهای بزرگ واقعا" بزرگند

متن سنگ قبر ویرجینیا وولف(نویسنده)

در برابرت خود را پر میکنم از فرار نکردن

ای مرگ.

سه نکته از دکتر شریعتی..!!

اینجا آسمان ابریست، آنجا را نمیدانم... 

اینجا شده پائیز، آنجا را نمیدانم... 

اینجا فقط رنگ است ، آنجا را نمیدانم... 

اینجا دلی تنگ است ، آنجا را نمیدانم. 

وقتی که بچه بودم هر شب دعا میکردم که خدا یک دوچرخه به من بدهد. بعد فهمیدم که اینطوری فایده ندارد. پس یک دوچرخه دزدیدم و دعا کردم که 

خدا مرا ببخشد. 

هی با خود فکر می کنم ، چگونه است که ما ، 

در این سر دنیا ، عرق می ریزیم و وضع مان این است. 

و آنها ، در آن سر دنیا ، عرق می خورند و وضع شان آن است! 

... نمی دانم، مشکل در نوع عرق است، 

یا در نوع ریختن و خوردن

دکتر علی شریعتی

برای پرواز به آسمانها، منتظر نمان که عقابی نیرومند بیاید و از زمینت برگیرد و در آسمانهایت پرواز دهد. بکوش تا پر پرواز به بازوانت جوانه زند و بروید و بکوش تا اینهمه گوشت و پیه و استخوان سنگین را که چنین به زمین وفادارت کرده است، سبک کنی و از خویش بزدایی، آنگاه به جای خزیدن، خواهی پرید. در پرنده شدن خویش بکوش و این یعنی بیرون آمدن از زندانهای اسارت .

دلنوشته های دلنشین

 

روزی با خودم فکر کردم اگر او را با دیگری ببینم شهر را به آتش میکشم.

ولی امروز حاضر نیستم کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست!

 

دلنوشته های دلنشین

در مرام آدم برفی ؛ خورشید یک محارب است !!!

در ذهن آدم برفی ؛ شکفـتـن یعنی اغتشاش !!!

در باور آدم برفی ؛ یخبندان وعده الهی است !

با بهاری دوباره آدم برفی آبیست لجن که در جوی میرود

شماره اس ام اس های مورد نیاز...!!!

  

گزارش اطلاع دادن تخلف تاکسی : 30004246( شماره پلاک ماشین متخلف رو بفرستید)

رهگیری نامه پستی : 2000441 (ابتدا حرف Rرا بنویسید و بعد شماره روی رسید پستی رو )

مشکلات شهری (شهرداری) : 3000137

اعلام نتیجه کنکور شب قبل از قرارگرفتن در سایت سنجش : 2000000 (شماره داوطلبی رو بفرستید)

ادامه مطلب ...

دوباره سیب بچین حوا ... من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان

دوباره سیب بچین حوا ... من خسته ام ، بگذار از اینجا هم بیرونمان کنند

شیطان

امروز داستانی رو شنیدم که خیلی برایم عجیب بود. 

 در یکی از مدارس مذهبی تهران معلم داشته در نمازخانه صحبت میکرده و  

 

یکی از بچه های کلاس اول دبستان از معلمش پرسیده  

 

مگر وقتی شیطان به حضرت آدم سجده نکرد،  

 

خدا او را از بهشت بیرون نکرد؟   

معلم گفته بله همینطوره.  

 

شاگرد گفته پس چطورشیطان توانسته خدارادوربزنه ودوباره وارد بهشت بشه  

 

و آدم و حوا را گول بزنه تا سیب را بخورند؟ 

 

 معلم فقط سکوت کرده و هیچ چیزی برای گفتن نداشته.  

 

راستش را بخواهید تا حالا این سوال برای من هم پیش نیامده بود.  

 

خیلی سوال اساسی ومهمی هست. عجب بچه هایی در این دوره داریم. چه سوال جالبی؟  

 

کسی جوابی دارد؟ 


 بر همه ی موحدان مبرهن است که شیطان رجیم است 

و رانده شده از بهشت.پس هنگام گول زدن در بهشت چه غلطی میکرده؟

  

فکر نکنید من دوستای خودمو فراموش می کنم...!!!

سلام به دوستای عزیز و همیشگی من که به بلاگ من سر میزنید و منو سالهاست که میشناسید 

 

امیدوارم حال همتون خوب باشه و در سلامت کامل باشید 

 

من همیشه به یاد همتون هستم 

 

برای اثبات این مورد ، یه لینکی گذاشتم ، لطفا روش کلیک کنید ، یه فایل وورد هستش. 

 

اون به شما ثابت میکنه که من همیشه به یادتون هستم. 

  

 http://s1.picofile.com/file/6249462772/Letter.doc.html

نظرتونو برام بزارید..