کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

امیدوارم به کسی برنخورههههههههههههههههه

به ترکه میگن تو ترکی ؟ میگه نه ، بیا بگرد

به ترکه میگن سه تا اسم بگو که توش الله باشه ترکه میگه : یدالله ، روح الله ، سیندرلاه

به یه لره میگن عاشقانه نشستی کنار دریا به چی فکر میکنی؟ میگه به اینکه اگه ای آب دریا اوگوشت بی چقدر نون ایخاس تا تیلیتش کنی؟؟

·       پیغام عاشقانه یک لر به دوست دخترش: ای کاش مغز داشتم تا مرگ مغزی شوم و قلبم را به تو اهدا کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
مسی یکشنبه 5 دی 1389 ساعت 15:17 http://masihane2009.blogfa.com/

سلام
وبلاگمو یک سالی میشه که راه انداختمش.
با این شکلکای محدود اینجا چطوری احساساتتونو منتقل می کنین؟؟؟!!!
وبلاگ من خلوته. شاید واسه همینم فکر می کنین تازه راه انداختم.
شلوغی رو در واقع دوس ندارم.چون مانع تمرکزه. دقیقا عین وبلاگ شما!!!!!

جوکاتون بامزه بود. کاش همه ی مردا لر بودن و گزینه آخر!!!!
البته بخش ای کاشش اصلا آرزوی یک لر نیستا!بلکه آرزوی قریب به اتفاق اکثر مرداست!!!



با این چهارتا شکلک بلاگ اسکای نمیشه اصل حس رو منتقل کرد. ولی کلی خندیدم.
شما واقعیت نویس خوبی میشین!!! منظورم ای کاش اپیدمیه

نوید چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:06

آقای طاهری برای بی شخصیت بودنتون همین بس که هنوز شعورتون به این نمی رسه به کسی توهین نکنید.
براتون واقعا متاسفم، کاش به جای وبلاگ نوشتن یه ذره انسانیت داشتید.
امیدواریتونم نگهدارید واسه خودتون.
واقعا راسه جوونایی مثل شما متاسفم...............

سلام آقا نوید
ممنون که به بلاگ من اومدی و نظر برام گذاشتی
نمی دونم از آشنایان من هستی یا نه ولی از انتقاد پر از توهینت ممنون
اگه یه بازبینی به انتقاداتت بکنی میبینی که کم از جوک های من نداره . یعنی همون کاری که من تو جوکام کردم و توهین هایی که به قول تو من انجام دادم الان به همون صورت تو انتقاداتت می بینم . پس من و تو هیچ فرقی با هم نداریم .
امیدوارم بازم تو بلاگم ببینمت و برام نظر بزاری ولی یکم منصفانه تر

نوید چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 00:07

حق دارید نظرات انتقادی رو نذارید رو صفحه تون..................

ف...ا چهارشنبه 8 دی 1389 ساعت 22:34 http://fsattari.blogsky.com

تشکر از حضورتون

خواهشمندم

هاچ سه‌شنبه 14 دی 1389 ساعت 12:01

u lori??????
u lori doroste??????????
midoni az koja fahmidam!
az onja ke akharin joke lorito ba fonte riz neveshty kasi nafahme!
u amadegiye marge maghziro dary!
behet tabrik migam!

تو هم اصفهانی هستی نه؟؟!!!

د آخه ملخ ... مگه مجبوری هر دفعه با یه اسم بیای مطلب بزاری ؟؟؟!!!

خوب همه حرفا و نظراتت رو جمع می کردی یه باره نظر میدادی دیگه...
جلبرگ جان تمام آی پی هات یکسانه .. تو دیگه چرا؟؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد