کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

حرف های زیبا...!!!

نامه ای خواهد رسید از ناکجا آباد اما برای تو، 

فقط برای تو، 

شاید قصه ای باشد از امید بی کران،تنها ایمان بیاور به وجود پستچی مهربان آسمان!!!


-------------------------------- 

 

زندان جایی بس امن است برای ناآرامان! چه آسوده به خواب می روند جانهای جانیان زنجیری!  
 
تنها وجدان داران از وجدان در عذابند!((نیچه))   
 
-------------------------------- 
 
قلب من در شهر چشمان شما جا مانده است
قدر یک شب هم شده از او پرستاری کنید
 
--------------------------- 
 
سر به دامان من خسته گذار
گوش کن بانگ قدمهایش را
کمر نارون پیر شکست
تا که بگذاشت برآن پایش را 
 
--------------------------- 
 
امشب به قصه دل من گوش می کنی
فردا مرا چو قصه فراموش می کنی 
 
--------------------------- 
 
کتابی،خلوتی،شعری،سکوتی
مرا مستی و سکر زندگانی است
چه غم گر در بهشتی ره ندارم
که در قلبم بهشتی جاودانی است 
 
-------------------------- 
 
تو همان به که نیندیشی
به من و درد روانسوزم
که من از درد نیاسایم
که من از شعله نیفروزم 
 
-------------------------- 
 
شمع ‚ ای شمع چه میخندی ؟
به شب تیره خاموشم
بخدا مُردم از این حسرت 
که چرا نیست در آغوشم 
 
-------------------------- 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد