کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

Christina Aguilera ...!!!

نام آهنگ : Hurt 

 

خواننده : Christina Aguilera 

 

دانلود آهنگ

نظرات 3 + ارسال نظر
پائیزی شنبه 5 شهریور 1390 ساعت 00:44 http://m-paeezi.blogfa.com/

سلام
شرمنده از اینکه دیر اومدم
خوشحالم که وبلاگم قابل استفاده بوده واستون
مطالبتونو مرور کردم زیبا و با احساس بود
موفق باشی

خوشحال شدم که به من سر زدی

امیدوارم بازم بیای

نساء چهارشنبه 9 شهریور 1390 ساعت 23:19

به سلیقت آفرین میگم.دوست دارم این آهنگ رو همراه با تصویرش خیلی لطیفه....انتخاب خوبی بود مفتخرم به داشتن دوستی مثل تو

سلام ممنون از حسن نظرت

نهال یکشنبه 20 شهریور 1390 ساعت 13:05 http://beauty-of-love.blogfa.com

واییییییییییییییییییییییییی
من عاشقققققققققققققققققق این اهنگمممممممممم
اگه روزی گوش ندم خوابم نمی بره
ایول.معلومه سلیقتون خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد