کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

جملات روز...!!!

آنانکه گذشته را به خاطر نمی آورند محکوم به تکرار آنند. سانتایانا


--------------------

شادی و امید روان آدمی را می پرورد گر چه تن رنجور و زخمی باشد . ارد بزرگ


--------------------

تواضع بیجا ، آخرین حد تکبر است. لابرویر


--------------------

سرزمین روان ما بسیار بزرگتر و شکوهمند تر از جهان پیرامون مان است . کسانی را  بدان راه دهیم  که سزاوار آن باشند .  ارد بزرگ


--------------------

خواب خرگوشی...!!!

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نتیجه‌گیری اخلاقی: درگیری‌های سیاسی موجود به‌خاطر آن است که تو با خیال راحت بپنداری که این‌ها که خود به‌جان هم افتادندی و در حال نابود کردن هم هستندی، پس مرا چه کار که به آن‌ها بپردازم، و این‌چنین است که سال‌ها می‌گذرد و ملت در خواب خرگوشی ماندندی.

زیبا...!!!

او شراب بوسه می خواهد ز من

من چه گویم قلب پر امید را؟

او به فکر لذت و غافل که من

طالبم آن لذت جاوید را

تفکر باید...!!!

شیخی  به  زنی فاحشه گفتا مستی

هر لحظه به دام دگری  پــا  بستی

گفتا شیخا هر آن چه  گویی  هستم

آیا تو چنان  که  می  نمایی  هستی ؟

تک بیتی های زیبا...!!!

شاعر نیم و شعر ندانم که چه باشد

                                          من  مرثیه خوان دل دیوانه خویشم


------


آسمان  نیز  که  گه  خندد  و گه  گرید  زار

                            در غم و شادی از آن است که همدرد من است


------


بس جای عشق جولان داد و شک جای یقین

                                    آبروداری کن ای زاهد مسلمانی بس است


------


ای سهمت از بار امانت هر چه سنگین تر

                                     بگذار   تا من هم شریک قسمتت باشم


------


اذنم بده که زلف تو را آورم به چنگ

                                       ای بیوفا مگر که من از شانه کمترم؟


------


به چه مشغول کنم دیده و دل را که مدام

                                      دل  تو را می طلبد دیده تو را می جوید


------


خبرم  مپرس از من چو مقابل من آیی

                                       که چو در رخ تو بینم زخودم خبر نباشد


------


منبع: http://daftarmashgh.blogfa.com/post-31.aspx


ابیات زیبا....!!!!

باید خریدارم شوی تا من خریدارت شوم . . . وز جان و دل یارم شوی تا عاشق زارت شوم


من نیستم چون دیگران بازیچه ی بازیگران . اول به دام آرم تو را وانگه گرفتارت شوم


---------


از خدا بر گشتگان را کار چندان سخت نیست . . سخت کار ما بود کز ما خدا بر گشته است


----------


در ره منزل لیلی که خطرهاست در آن . . . . . . شرط اول قدم آنست که مجنون باشی


--------


تکیه بر تقوا و دانش در طریقت کافریست . . .  . راهرو گر صد هنر دارد توکل بایدش


--------

سرفرازی گر تو خواهی با همه یکرنگ باش . .. قالی از صد رنگ بودن زیرپا افتاده است


--------


در حیرتم از مرام این مردم پست . . . . . . این طایفه ی زنده کش مرده پرست


تا هست به ذلت بکشندش به جفا . . . . . . . تا مرد به عزت ببرندش سر دست


---------


مرا یک شب دل از خوبان جدا نیست . . . . . . ولی صد حیف در خوبان وفا نیست


به خوبان دل سپردن کار سهل است . . . . . . . ز خوبان دل گرفتن کار مانیست


-------


جمله های زیبای دکتر علی شریعتی...!!!

من تو را دوست دارم.. دیگری تو را دوست دارد.. دیگری دیگری را دوست دارد.. و این چنین است که ما تنهاییم..


-----


دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند

· اما چه رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است


-----


اکنون تو با مرگ رفته ای و من اینجا تنها به این امید دم میزنم که با هر نفس گامی به تو نزدیک تر میشوم . این زندگی من است


-----


وقتی خواستم زندگی کنم، راهم را بستند.وقتی خواستم ستایش کنم، گفتند خرافات است.وقتی خواستم عاشق شوم گفتند دروغ است.وقتی خواستم گریستن، گفتند دروغ است.وقتی خواستم خندیدن، گفتند دیوانه است.دنیا را نگه دارید، میخواهم پیاده شوم


-----


hگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری


می نویسم گه اگر روزگار نماند،قلم بماند...!!!

زیباترین کلام را تنها برای تــــــو به زبان آوردم شاید تو همان الفبای کودکیم بودی، وقتی برای اولین بار ” د و س ت ت د ا ر م ” را آموزگار برایم هجا کرد…


---------------------


ساعت ،من، ، و بی قراری من برای بودن با تــــــــــــــو
کاش وقتی عقربه های این ساعت لعنتی رو جلو میکشیدم زمان هم حرکت میکرد باهاش
امشب دلم تنها تر از آخرین برگ پاییزیست
نگاه کن باطری این ساعت هم تمام شد
حالا چگونه ثانیه های این زمان لعنتی رو بشمارم


--------------------


منبع :http://nasre-mandegar.com/?p=321#respond

...!!!

اونی که زود میرنجه


زود میره، زود هم برمیگرده.


اما اونی که دیر میرنجه


دیر میره، اما دیگه برنمیگرده.

.......

هستند

 کسانی که روی شانه هایتان گریه میکنند

و وقتی شما گریه میکنید دیگر وجود ندارند.

 

.…..

 

از درد های کوچک است که آدم می نالد

وقتی ضربه

سهمگین

باشد، لال می شوی.

.…..

 

بزرگ‌ترین مصیبت برای یک انسان این است که

نه سواد کافی برای حرف زدن داشته‌باشد

نه شعور لازم برای خاموش ماندن.

…...


مهم

نیست که چه اندازه می بخشیم

بلکه مهم این است که در بخشایش ما چه مقدار عشق وجود دارد.

 

…...

اگر ۴ تکه نان خوشمزه باشد و شما ۵ نفر باشید

کسی که اصلا از مزه آن نان خوشش نمی آید (( مادر )) است.

 

 

…...

وسعت دوست داشتن همیشه گفتنی نیست، گاه نگاه است و گاه سکوت ابدی.

…...

 

 

 سنگینی
باری که خداوند بر روی دوش ما می گذارد
آنقدر نیست که کمرمان را خرد
 
کند،
آنقدر است که ما را برای دعا کردن به زانو در آورد.

 

…...

توانایی عشق ورزیدن؛ بزرگ‌ترین هنر جهان است.

 

…...

اگر بتوانی دیگری را همانطور که هست بپذیری و هنوز عاشقش باشی؛ عشق تو واقعی است.

 

…...

همیشه وقتی گریه می کنی اونی که آرومت میکنه دوستت داره اما اونی که با تو گریه میکنه عاشقته.

…...

همیشه یک ذره حقیقت پشت هر"فقط یه شوخی بود "- یک کم کنجکاوی پشت" همین طوری پرسیدم " - قدری احساسات پشت"به من چه اصلا " - مقداری خرد پشت " چه بدونم " -و اندکی درد پشت " اشکالی نداره" هست.

…...

کسی که دوستت داره، همش نگرانته.به خاطر همین بیشتر از اینکه بگه دوستت دارم میگه مواظب خودت باش.