کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

مایکل شوماخر...!!!

 مایکل شوماخر چندین سال متوالی در مسابقات رالی در دنیا اول شد.
وقتی رمز موفقیتش را پرسیدند، در جواب گفت:
تنها رمز موفقیت من این است که زمانی که دیگران ترمز می گیرند، من گاز می دهم...

Read while others are sleeping
(مطالعه کن وقتی که دیگران در خوابند)
 DECIDE while others are delaying
(تصمیم بگیر وقتی که دیگران مرددند)

PREPARE while others are daydreaming
(خود را آماده کن وقتی که دیگران درخیال پردازیند)

BEGIN while others are procrastinating
(شروع کن وقتی که دیگران در حال تعللند)

WORK while others are wishing
(کار کن وقتی که دیگران در حال آرزو کردند)

SAVE while others are wasting
(صرفه جویی کن وقتی که دیگران در حال تلف کردند)
LISTEN while others are talking
(گوش کن وقتی که دیگران در حال صحبت کردند)

SMILE while others are frowning
(لبخند بزن وقتی که دیگران خشمگیند)

 PERSIST while others are quitting
(پافشاری کن وقتی که دیگران در حال رها کردند)

نظرات 1 + ارسال نظر
پویا دوشنبه 10 بهمن 1390 ساعت 10:49 http://Www.khialekhab.com

سلام

توصیه‌های کاملاً سخت و طاقت‌فرسایی است.

من امتحان کردم. نتونستم

آره قبول دارم کار سختیه
منم خیلیاشو نمی تونم ولی واسه همینه که موفقیت سخته و هر کسی نمی تونه به اون دسترسی داشته باشه...باید بتونیم تا موفق بشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد