کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

مطالب باحال...!!!

روز تولدم مامانم میگه :”،برو جارو و گردگیری کن،

شب مهمونا میان.

میگم:مامان من تازه به دنیا اومدم،برم جارو کنم؟

رفته زیر پتو میگه :

من هم تازه زاییدم، باید استراحت کنم !!!! 

 

بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

تروخدا دیگه تکنولوژی بیشتر از این پیشرفت نکنه!

ما نمی‌تونیم بخریم هی الکی حسرت می‌خوریم...

نسلی هستیم که پشت نیسان و خاور خوندیم عاقبت فرار از مدرسه

اما پشت هیچ لکسوز و بی ام دبلیویی ننوشته بود عاقبت چی!!!

بازگشت شکوهمندانه پشه ها رو تبریک میگم...

ماشالله تو این چند ماه چقدم بزرگ شدن!!

به نسل های بعدی بگویید: نسل ما نه سر پیاز بود و نه ته پیاز...

نسل ما خود ِ پیاز بود که هرکی دیدمون، گریه کرد...

ما بچه بودیم یه بازی بیخود بود به نام :
«همه ساکت بودند ناگهان خری گفت»
صد برابر پلی استیشن ۳ لذت داشت !

ترجیح میدم مجرد باشم و به همسر فکر کنم

تا این که همسر داشته باشم و به مجردی فک کنم...!

من اگر به جای نیمه ی گمشدم

دنبال دایناسور میگشتم تا الان یقینا پیدا کرده بودم!

 زنه سکته ناقص میکنه

شوهرش میگه: تو چرا هیچ کاری رو درست انجام نمیدی؟

یه سواله که خیلی وقته ذهنم رو مشغول کرده....

چرا با اینهمه پیشرفت تکنولوژی

نوار غزه به سی دی تبدیل نشده؟؟

هیچ چیز را چشم بسته قبول نکنید !

حتی سخنان بزرگان را...

بزرگمهر میگفت: سحرخیز باش تا کامروا شوی...

دروغ میگفت...

باور نکنید

دورو بر ما سحرخیزها

یا کله پز شدند یا نانوا...

من آخرش با یخچال ازدواج می کنم!

وقتی خوشحالی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی ناراحتی میری در یخچالو وا میکنی!

وقتی کسلی میری در یخچالو وا میکنی!

داری با تلفن حرف میزنی میری در یخچالو وا میکنی!

... وقتی نمیدونی چته! میری در یخچال و وا میکنی!

و...

آخه موجود اینقدر سنگ صبور !!

اینقدر محرم؟ اینقدر با حوصله!!

چند جملهٔ قصار از جوادِ خیابانی:
تا مسی دریبل میزنه جا داره تا هفته بسیج رو به شما تبریک بگم !!
کسی که لیزر انداخته قطعا توی استادیومه...!
استقلال ۱...چون یه گل زده...پرسپولیس ۰...چون یه گل نزده...!
ایگواین حمله میکنه... البته کاکا هستش چون ایگواین ۲۰ دقیقه پیش تعویض شد!
مسی خیلی بهتر از کیریس رونالدو هست؛ ولی انصافاً رونالدو هم چیزی از مسی کمتر نداره
حالا دیگه با بودن هاشمیان در زمین قدرت سرزنی نوروزی هم بالا میره..!!
نقطه پنالتی رو میبینیم که در محوطه جریمه قرار گرفته!!
دوربین داره ساق پای بازیکن‌ها رو نشون میده :...

                                                    خستگی رو میشه از ساق پای بازیکنا دید!!
                                                         ☻

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد