کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

گفتگوی خانوادگی...!!!

زن : بنظر تو موهایم را کوتاه کنم

مرد: اگر دوست داری کوتاه کن

زن : من دارم از تو میپرسم

مرد: عزیزم من نمیدانم اگر فکر میکنی قشنگ می شوی کوتاه کن

زن : یعنی من زشتم

مرد: نه عزیزم تو در بین تمام زنهایی که من میشناسم از همه قشنگتر هستی فقط گفتم اگر دوست داری کوتاه کن

زن : بی شعور چشم چران

مرد : ای بابا خوب قشنگ من عزیز من خانم خانم ها آره کوتاه کن

زن : این را گفتی که دیگر حرف نزنم

مرد : نه گلم شما حرفت را بزن

زن : پس تو واقعا فکر می کنی موهای کوتاه خوشگل تر است

مرد: آره عزیزم کوتاهشان کن

زن : ولی من موی بلند را دوست دارم

مرد : باشه هر جور راحتی می خواهی کوتاه کن یا کوتاه نکن

زن : الان تو ناراحت شدی

مرد : نه عزیزم ناراحتی ندارد مثل همیشه یک سوال کردی

زن : این کار همیشگیت ، تو اصلا به من توجه نمی کنی ، من هر وقت یک سوال می پرسم تو سر بالا جواب می دهی

مرد : خوب می گویی من الان چه بگویم

زن : اصلا ولش کن موهام را می خواهم رنگ کنم به نظرت قرمز قشنگ تر یا طلایی

مرد : عجب گیری کردیم اگر من بگم غلط کردم تو راحت می شوی

زن : ببین باز تو به من توجه نکردی نکنه یک زن دیگر داری و من نمی دانم

مرد : اخه رنگ کردن مو چه ربطی به ازدواج مجدد دارد

زن : حالا که اینطوری شد من هم مهریه ام را میگذارم اجرا تا تو هوس زن گرفتن نکنی

مرد : اگر فکر کردی این دفعه هم می توانی با این کارها من را خر کنی و مثل همیشه ۵۰ هزار تومان از من بگیری سخت در اشتباهی

زن : یعنی تو نمی خواهی به من ۵۰ هزار تومان بدهی

مرد : به یک شرط

زن : چه شرطی

مرد : بی خیال شوی و بگذاری ۱۵دقیقه باقی مانده از فوتبال را ببینم

زن : باشد قبول است ولی گفته باشم اخبار حق نداری نگاه کنی

مرد : باشد قبول است

دو دقیقه بعد

زن : بنظرت برای مهمانی فردا شب آن لباس آبی را بپوشم یا آن لباس صورتی را

مرد : ای خدا این دکمه غلط کردم کجاست

زن : دقیقا توی جیب شما

نظرات 1 + ارسال نظر
رسول دوشنبه 21 اسفند 1391 ساعت 10:11

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد