کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

بخند دیگههههههههههه...!!!

وسط گرما داشتم پیاده میرفتم خونه دیدم یکی داره بوق میزنه
برگشتم دیدم بابام رد شد دست تکون داد رسیدم خونه بهش میگم چرا نگه نداشتی؟
میگه ماشین تازه خنک شده بود اگه سوار میشدی هوای گرم میومد تو!
من:-l
کولر:->
...
گرما:-|
بابام:-))

مسابقه پیامکی ایرانسل(هر پیام 75تومان) برنده: هر روز لپ تاپ
سوال 1: اب خوبه؟ بله
2:درخت چه رنگ است؟سبز
3:اهن سفت تره یا پنبه؟ اهن
.
.
.
.
.
.
سوال آخر: شخصی که نظریه بوروکراسی پست مدرن را باب کرد که بود و اون روز تو خلوت خودش به چی فکر میکرد؟؟؟!؟!!؟

از این به بعد می‌خوام یه دستکش آشپزخونه باد کنم از زیر لحاف هر شب بذارم بیرون دهن این پشه‌ها سرویس شه باهاش مشغول باشن!!!

دختره یادش رفته کیبوردش رو فارسی کنه، استاتوس زده :
lk ]rnv phgl hlv,c o,fi...fifi...]rnvhdk[h o,fi

150 تا هم لایک خورده
... ... کامنت پسرها:
* خیلی زیبا گفتی مثل خودم فکر میکنی
* چقدر متن پر احساسی بود، تحت تاثیر قرار گرفتم
* من اولش مخالف این جمله بودم، اما وقتی یه خورده فکر کرد دیدم حق با توئه
* زیبا بود، مرسی، Share میکنم....

آرایش چیست: لایه ای ضخیم که لولو را به هلو تبدیل میکند! 
 
 
جدیدترین اس ام اس عاشقانه غضنفر به نامزدش:
جاروبرقیتم آشغال..!!!



...
یه جایی! ، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه به تمام کسایی که اسمشون میلاد بود جایزه دادن!!!



یارو داشت رادیو قرآن گوش میداد ، برق میره .

رادیو رو می بوسه میزاره روی طاقچه..!!!







از یارو می پرسن "دگرگونی" یعنی چی؟ میگه یعنی این گونی نه ، یک گونی دیگه




به غضنفر میگن: دوست داری بابات بمیره ارثش به تو برسه؟
میگه: نه، دوست دارم بکشنش تا دیه هم بگیرم
!

لجبازی غضنفر با خدا:
حالا که ابر میاری بارون نمیزنی
منم وضو میگیرم نماز نمیخونم!



سالهای متمادیه برام سواله
واقعاً... ، توکه با عشوه گری، از همه دل میبری ، منو شیدا میکنی ، چرا نمی رقصی ؟؟؟؟
مشکلت دقیقاً چیه ؟!؟!؟!



بدنبال ناکامی طرح چاپ عکس قلب و روده و قلوه

بر روی پاکت سیگار در ایجاد بی میلی نسبت به

مصرف سیگار
شرکت دخانیات طرح نوشتن “فحش...خواهر - مادر”

را در آینده نزدیک عملی خواهد کرد





یه سوال به سوالهای شب اول قبر اضافه شد:
81000
تومن یارانه تو چیکار کردی؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد