کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

چقدر سخت می خندی...!!!

مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟

پسره: نه، کی هست ؟

مادره: اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !


پسره: خیلی خوب، پروین خانوم رو میشناسی ؟

مادر: نه !!!


پسره: اگه به جای من به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش... :|

--------------- 

 

 

اگه یه روز صبح خیلی خوشحال از خواب بلند شدی و دیدی
نه غمی ، نه زنی ، نه بدهی ،نه دردی !
بدون دیشب تو خواب مردی !
روحت شاد و یادت گرامی !  

-------------- 

چو هرگز نیابی نشانی ز شوی

ز گهواره تا گور دانش بجوی.

ستاد تشویق دختران به درس خواندن 

--------------- 

اگه کنترلت رو از دست دادی ، هیچ نگران نباش ، برو یکی دیگه بخر 

--------------- 

میگن واسه کسی بمیر که برات تب کنه ،

الان یه نمه تب دارم ، برنامت چیه ؟  

------------ 

گرگه در خونه بزبزقندی رو میزنه ؟
شنگول میگه : کیه ؟
گرگه میگه : منم آقا گرگه …
شنگول و منگول و حبه انگور تحت تاثیر صداقتش قرار میگیرن و درو باز میکنن  

---------- 

ای همه وجود من

ای کسی که پا گذاشتی رو قلب من

ای کسی که درو بستی به روی من درو باز کن دستم مونده لای در


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد