کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

شما چقدر صداقت دارید؟!!!!!

 


 آقو دیروز زنمون ازمون پرسید بهترین فیلمی که تو عمرت دیدی چی بود؟ گفتم فیلم عروسیمون،البته وقتی از آخر به اول دیدمش!گفت چرا از آخر به اول؟گفتم آخه اینجوری اول یه شام مفصل خوردیم،بعد یکم رقصیدیم،بعد تو همه طلاهاتو از دست و گردنت درآوردی دادی به مادرم،بعد حلقه رو درآوردی دادی به من،آخرشم سوار ماشین شدی رفتی خونه بابات!...آقو تا اینو گفتیم زنمون پرید سرمون به حد مرگ مارو زد!ها ها ها ها ها ها...داغونم کردا له له شدم! واقعاٌ این که میگن صداقت بهترین راهه بسیار حرف مزخرفیه!!

 

  شما چقدر صداقت دارید؟!!!!!
 


 

نظرات 3 + ارسال نظر
سلام سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 02:00 http://4more.ir/

به جان خودم ادم صادقی هستم و نمیخوام دروغ بگم
بیا این سایت ثبت نام کن و مطالبتو به اشتراک بزار اگرم خواستی همین سوالتو یه نظر سنجی کن تا بقیه هم جواب بدن!
http://4more.ir/

منتظرتیم

slm
mokhlesam mamnoon babte inke oomadi be bloge man
hatman be bloget sar mizanam vali kheyli dar rooz vaght nemikonam biam mamoolan harazgahi ye matlab up mikonam miram ta chand rooz dige

shima پنج‌شنبه 8 اسفند 1392 ساعت 23:23

matalebe topi bod ,tnx

khahesh mikonam

hesam جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 00:56

آقو کم کار شدیااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد