کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس  

 

من هلاک تو و خاک زیر پاتم، توپولف! من زمین خورده‌ی جعبه ی سیاتم،توپولف! کشته‌ی تیپ زدن و قـدّ و بالاتم، توپولف! مرده‌ی ریپ زدن و ناز و اداتم، توپولف! قربـون اون نوسانــات صداتم، توپولف! یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ من هواپیما ندیدم اینجوری ناز و ملــوس می‌پری پر می زنی روی هوا عین خروس! بذار ایرباس واسه تو عشوه بیاد- دراز لوس- بدگِلا چش ندارن ببیننت، خوشگل روس! قربون چشات برم، محــو نیگاتم ، توپولف یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ مـــا رو می‌بری نقـــاط دیدنی وقت فرود گاهی وقتا سر کـــــوه و گاهی وقتا ته رود می فرستن همه تا سه روز به روحمون درود می خونه مجری سیما واسمون شعر و سرود چرا ماتم می گیرن ، مبهوت و ماتم توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ وقتی عشقت می‌کشه گاهی با کلّه می شینی به جـــــای باند فرود، توی محلّه می شینی یا می‌ری تــــوی ده و رو سر گلّه می شینی زودی مشهور می‌شی، رو جلد مجلّه می شینی پی گیرعکســــــا و تیتر خبراتم توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ می خوام از خدا که یک لحظه نشم از تو جدا چونکه وقتی باهاتم هی می کنم یـــــاد خدا بدون نذر و نیـــاز بــــــا تو پریدن ، ابدا! می کنم بعد فرود تمــــوم نذرامـــــو ادا واســه جنّت بلیتت گشتــــه براتم، توپولف! یه کلـــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ تو که هی رفیقــــای ایرونیتو یاد می کنی کی میگه تــــو انبارای روسیه باد می کنی؟ ما رو پیک نیک می بری، سقوط آزاد می کنی خدا شــــادت بکنه ، روحمونو شاد میکنی بری تا اون سر اون دنیا(!) من باهاتم، توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد