کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

حرف های دل علی طاهری ..........

علی طاهری:

وای که چقدر از مهمونی خوشم میادددددددددددددددددددددد 

از بچگی عاشق این رسم قشنگ و با برکت بودم . حتی وقتی مهمونی آدمایی میرفتم که ازشون خوشم نمیومد ولی بازم خوشحال بودم . نمی دونم خدا چه حکمتی تو این رسم گذاشته. 

وقتی خونه پدر بزرگم که میرفتم اصلا تو پوست خودم نمی گنجیدم ( نمی خوام ادبی حرف بزنم ولی بعضی وقتا لازم میشه ).   

 

حالا نوبت خودشه .خود خودش. نوبت میزبانی ٬ رسیده به کسی که این رسمو برامون قرار داده .

 

حالا ببینیم چه میکنه این میزبان .

 

واییییییییی ، به عقیدتون چی بپوشمممممممممم؟؟؟؟

کت و شلوار و کراوات بزنم یا یه پیرهن مردونه قرمز خوش رنگ با شلوار پارچه ای مشکی یا پیرهن یاسیمو بپوشم . میگم اصلا سفید ،  رنگه متینیه ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه میگم یه تیریپه جین بزنم و فشن کنم که خدا بهم بگه ایول؟!!!!!!!! نمیدونممممممممممم

ولی نه این حرفا کدومه یادم نبود خود خدا خاکی تر از هر کسیه . هر کس با هرچی می خواد بیاد.

آخه می دونید این استرسم برا چیه ؟؟ بابا کم شخصیتی که نیست .خداست. داریم میریم مهمونیی که میزبانش خود خداست . میفهمی یعنی چی؟؟؟!!!

  

یعنی میگی منو راه میده؟؟ سر سفره سحری و افطارش میزاره منم بشینم یا باید مثل این بچه های گرسنه که هیچکیو ندارن پشت درهای بسته شیشه ایش واسمو به تو ذل بزنم و ببینمن که ملت چطور دارن از اون قضاهای لذیذ می خورن ...

آهاااااااااااااااااااااااااااای آرومتر بخور مگه از قحطی اومدی واسه منم یه ذره بیار پشت درررررررر......

اصلا تو این همه آدم به منم توجهی میکنه؟؟؟ نمی دونم والا ولی ما هم میریم ببینیم چی میشه .

 آهای آدمایی که همیشه دنبال آموزشهستید ونکته ها رو گلچین می کنید تا تو زندگی از اونا استفاده کنید تا موفق بشید حالا وقتشه . یه دفترچه کوچیک بر داریم  توش همه نکاتی که خدا بهمون آموزش میده رو یادداشت کنیم .   

آهای آدمایی که مهمانداری می خونید حالا وقتشه یاد بگیرید مهمونداری رو . آهای دخترای ترشیدههههههههههههههههههههههههههههه یاد بگیرید .ببینید خدا چطور مهمونداری می کنه . هر آدمی با هر ملیتی و با هر فرهنگ و با هر سطح اجتماعی و با هر سطح گناهی میاد . ببینید که چطور بر خورد میکنه که همه راضی میشیم. 

 

آهای آدمایی که صفره آرایی می خونید حالا وقشه آموزش ببینید از خالق یکتا که چه طور صفره آرایی میکنه صفره های مهقر ما رو با کمترین و ساده ترین چیز ها. 

 

آهای آدمایی که درس مدیریت می خونید حالا وقتشه یاد بگیرید نکات اصلی مدیریت رو که خدا چطور مدیریت میکنه فکر و روح و درآمد و خوراک و .... ما رو .

  

آهای آدمایی که دیزاین و طراحی داخلی و خارجی می خونید ببینید چطور خدا ظاهر و باطن ما رو دیزاین میکنه و تغییر میده و طراحی میکنه .

 

آهان روانشناس و روانکاو پر ادا ، روانکاوی و روان درمانیو ببین حالشو ببرررررررررر ..

 

آهای اهالی شیمی آلی و شیمی کربن ، یاد بگیرید ببینید خدا چطور صافی درست میکنه  ما رو از توش رد میکنه و همه ما رو عین آب پاک و زلال میکنه و یه ددته باهالی درست میکنه میندازه به جون و روح ما آدما که همه حشرات موزی که دارن ماها رو وادار به گناه کردن میکنن از بین میبره و ریشمونو تقویت میکنه .

 

 

همه ماها رقصیدن و قر کمر رو و قر گردنو و بریکو و ..... رو بلدیم .بیایم حالا یکم رسم دلداگی و دلبستگی و راز و نیاز  با معبودمون رو یاد بگیریم .

 

خلاصه مردم بیاید ببینیم خدا چیکار میکنه و بهش دستمریزاد بگیم و نکته ها رو ازش یاد بگیریم .

 

 

بیاید قول بدیم برا هم دعا کنیم دوستان و اطرافیانمون رو فراموش نکنیم و برای هم دست دعا به درگاه خدا بلند کنیم . آخه وقتی که بریم تو خونش ٬ اون میشه میزبان دیگه میفته تو رودربایستی ، دیگه نمیتونه درخواستامونو رد کنه . 

از همه دوستای خوبم مخصوصا اونایی که به بلاگ من سر میزنن درخواست حلالیت دارم .

                                   

                                           

                                        از همتون التماس دعا دارم .

جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید:


جدیدترین ضرب المثل چینی می گوید:  

یک ایرانی اگر هواپیمایش سقوط نکند، از حوادث رانندگی جان سالم به در ببرد، زندانی و شکنجه نشود، آلودگی هوا زنده اش بگذارد، زلزله زیر آوار لهش نکند و در گودال وسط چهارراه ناپدید نشود، حتماً از خوشحالی خواهد مرد!

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس

من هلاک تو و خاک زیر پاتم، توپولف!

من زمین خورده‌ی جعبه ی سیاتم،توپولف!

کشته‌ی تیپ زدن و قـدّ و بالاتم، توپولف!

مرده‌ی ریپ زدن و ناز و اداتم، توپولف!

قربـون اون نوسانــات صداتم، توپولف!

یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!

من هواپیما ندیدم اینجوری ناز و ملــوس

می‌پری پر می زنی روی هوا عین خروس!

بذار ایرباس واسه تو عشوه بیاد- دراز لوس-

بدگِلا چش ندارن ببیننت، خوشگل روس!

قربون چشات برم، محــو نیگاتم ، توپولف

یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!

مـــا رو می‌بری نقـــاط دیدنی وقت فرود

گاهی وقتا سر کـــــوه و گاهی وقتا ته رود

می فرستن همه تا سه روز به روحمون درود

می خونه مجری سیما واسمون شعر و سرود

چرا ماتم می گیرن ، مبهوت و ماتم توپولف!

یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!

وقتی عشقت می‌کشه گاهی با کلّه می شینی

به جـــــای باند فرود، توی محلّه می شینی

یا می‌ری تــــوی ده و رو سر گلّه می شینی

زودی مشهور می‌شی، رو جلد مجلّه می شینی

پی گیرعکســــــا و تیتر خبراتم توپولف!

یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!

می خوام از خدا که یک لحظه نشم از تو جدا

چونکه وقتی باهاتم هی می کنم یـــــاد خدا

بدون نذر و نیـــاز بــــــا تو پریدن ، ابدا!

می کنم بعد فرود تمــــوم نذرامـــــو ادا

واســه جنّت بلیتت گشتــــه براتم، توپولف!

یه کلـــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف!

تو که هی رفیقــــای ایرونیتو یاد می کنی

کی میگه تــــو انبارای روسیه باد می کنی؟

ما رو پیک نیک می بری، سقوط آزاد می کنی

خدا شــــادت بکنه ، روحمونو شاد میکنی

بری تا اون سر اون دنیا(!) من باهاتم، توپولف!

یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس

شعر جالب و خواندنی درباره خوشگل روس  

 

من هلاک تو و خاک زیر پاتم، توپولف! من زمین خورده‌ی جعبه ی سیاتم،توپولف! کشته‌ی تیپ زدن و قـدّ و بالاتم، توپولف! مرده‌ی ریپ زدن و ناز و اداتم، توپولف! قربـون اون نوسانــات صداتم، توپولف! یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ من هواپیما ندیدم اینجوری ناز و ملــوس می‌پری پر می زنی روی هوا عین خروس! بذار ایرباس واسه تو عشوه بیاد- دراز لوس- بدگِلا چش ندارن ببیننت، خوشگل روس! قربون چشات برم، محــو نیگاتم ، توپولف یه کلوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ مـــا رو می‌بری نقـــاط دیدنی وقت فرود گاهی وقتا سر کـــــوه و گاهی وقتا ته رود می فرستن همه تا سه روز به روحمون درود می خونه مجری سیما واسمون شعر و سرود چرا ماتم می گیرن ، مبهوت و ماتم توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ وقتی عشقت می‌کشه گاهی با کلّه می شینی به جـــــای باند فرود، توی محلّه می شینی یا می‌ری تــــوی ده و رو سر گلّه می شینی زودی مشهور می‌شی، رو جلد مجلّه می شینی پی گیرعکســــــا و تیتر خبراتم توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ می خوام از خدا که یک لحظه نشم از تو جدا چونکه وقتی باهاتم هی می کنم یـــــاد خدا بدون نذر و نیـــاز بــــــا تو پریدن ، ابدا! می کنم بعد فرود تمــــوم نذرامـــــو ادا واســه جنّت بلیتت گشتــــه براتم، توپولف! یه کلـــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف! □ تو که هی رفیقــــای ایرونیتو یاد می کنی کی میگه تــــو انبارای روسیه باد می کنی؟ ما رو پیک نیک می بری، سقوط آزاد می کنی خدا شــــادت بکنه ، روحمونو شاد میکنی بری تا اون سر اون دنیا(!) من باهاتم، توپولف! یه کلــوم ختم کلــوم بنده فداتم، توپولف

سخنانی از بزرگان....

ناپلئون بناپارت: اگر با دشمنی زیاد بجنگی،‌ بعد از مدتی تمام استراتژی‌های تو را فرا می‌گیرد. هنگامی که دشمنت در حال اشتباه کردن است، در کارش وقفه نینداز.

 

اسکار وایلد: همیشه دشمنانت را ببخش، هیچ چیز بیش از این، آن ها را ناراحت نمی‌کند.

 

 

 

 بر روی ادامه مطلب در زیر کلیک کنید

ادامه مطلب ...

بخش هایی از قانون اساسی.....

سلام دوستان

قبلا تاکیید کرده بودم که سیاسی نیستم و فقط بعضی از دیدگاه ها رو که میبینم جالبه می نویسم

میدونید که تو بلاگ من همه جوره مطلب پیدا میشه

از شیر مرغ تا جون آدمیزاد

اگه کسی نظری داره برام بنویسه چه موافق و چه مخالف

اصل شصت و هفتم قانون اساسی: وکلای ملت به خدای قادر و قرآن مجید سوگند یاد می‌کنند که در انجام وظایف وکالت امانت و تقوا را رعایت نموده، به استقلال، اعتلای کشور، حفظ حقوق ملت، خدمت به مردم، قانون اساسی و استقلال و آزادی مردم پایبند و متعهد باشند.

اصل پنجاه و ششم قانون اساسیحاکمیت مطلق بر جهان و انسان از آن خداست و هم او انسان را بر سرنوشت اجتماعی خویش حاکم ساخته است و هیچ‌کس نمی‌تواند این حق الهی را از انسان سلب کند یا در خدمت منافع فرد یا گروهی خاص قرار دهد.

اصل نهم قانون اساسی: در جمهوری اسلامی ایران آزادی و استقلال و وحدت و تمامیت ارضی کشور از یکدیگر تفکیک ناپذیرند و حفظ آنها وظیفه دولت و آحاد ملت است. هیچ فرد یا گروه یا مقامی حق ندارد به نام استفاده از آزادی به استقلال سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی و تمامیت ارضی ایران کمترین خدشه‌ای وارد کند و هیچ مقامی حق ندارد به نام حفظ استقلال و تمامیت ارضی کشور آزادی‌های مشروع را هر چند یا وضع قوانین و مقررات سلب کند.

 اصل بیست سوم قانون اساسیتفتیش عقاید ممنوع است و هیچ‌کس را نمی‌توان به صرف داشتن عقیده‌ای مورد تعرض و مواخذه قرار داد.

 اصل بیست و چهارم قانون اساسی: نشریات و مطبوعات در بیان مطالب آزادند مگر آنکه مخل به مبانی اسلام یا حقوق عمومی باشند. تفصیل آن را قانون معین می‌کند.

اصل بیست و پنجم قانون اساسیبازرسی و نرساندن نامه‌ها، ضبط و فاش کردن مکالمات تلفنی، افشای مخابرات تلگرافی و تلکس، سانسور، عدم مخابره و نرساندن آنها،‌استراق سمع و هرگونه تجسس ممنوع است مگر به حکم قانون.

اصل سی و دوم قانون اساسی: هیچ‌کس را نمی‌توان دستگیر کرد مگر به حکم و ترتیبی که قانون معین می‌کند. در صورت بازداشت، موضوع اتهام باید با ذکر دلایل بلافاصله کتبا به متهم ابلاغ و تفهیم شود و حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پرونده مقدماتی به مراجع صالحه قضایی ارسال و مقدمات محاکمه در اسراع وقت فراهم گردد. متخلف از این اصل طبق قانون مجازات می‌شود.

اصل سی و هشتم قانون اساسیهرگونه شکنجه برای گرفتن اقرار برای کسب اطلاع ممنوع است. اجبار شخص به شهادت،اقرار یا سوگند مجاز نیست و چنین شهادت و اقرار و سوگندی فاقد ارزش و اعتبار است. متخلف از این اصل قانون مجازات می‌شود.

 اصل سی و ششم قانون اساسی: حکم به مجازات و اجرای آن باید تنها از طریق دادگاه صالح و به موجب قانون باشد.

 اصل سی و پنجم قانون اساسی: در همه دادگاه‌ها طرفین دعوی حق دارند برای خود وکیل انتخاب نمایند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آنها امکانات تعیین وکیل فراهم گردد.

 اصل یکصد و شصت‌و هشتمرسیدگی به جرائم سیاسی و مطبوعاتی علنی‌است و با حضور هیات منصفه در محاکم دادگستری صورت می‌گیرد. نحوه انتخاب شرایط، اختیارات هیات منصفه و تعریف جرم سیاسی را قانون براساس موازین اسلامی معین می‌کند.

اصل بیست و هفتم قانون اساسی: تشکیل اجتماعات وراهپیمایی‌ها، بدون حمل سلاح، به شرط آن که مخل به مبانی اسلام نباشد آزاد است.

مهندسی و مدیریت

 

 مهندسی و مدیریت

 

مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:

"ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم   به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : "بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی "۱٨'۲۴۸۷ و عرض جغرافیایی "۴۱'۲۱۳۷ هستید."

مرد بالن سوار : " شما باید مهندس باشید."

مرد روی زمین : "بله، از کجا فهمیدید؟؟"

مرد بالن سوار : " چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : " شما باید مدیر باشید. "

مرد بالن سوار : " بله، از کجا فهمیدید؟؟؟"

مرد روی زمین : " چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا میخواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند.

 واقعیت این است که شما هنوز در موقعیت قبلی  هستید ؛ هر چند ممکن است من در بیان موقعیت شما چند میلیمتر خطا داشته باشم!"

عهد نامه

دوستای خوبم متن زیر رو بخونید و اجرا کنید برام نظر بزارید  

البته اول ذخیره کنید بعد بخونید چون فونتش کوچیکه

 

 

عهد نامه 

 

 

روی لینک زیر کلیک کنید و آن را تا آخر بخوانید  

یایید با هم عهدی ببندیم و به آن وفادار باشیم

 

نابغه..................!!!!!

هر 6 نقل قول از آدولف هیتلر می باشد:
1. The leader of genius must have the ability to make different opponents appear as if they belonged to one category. یک رهبر نابغه باید بتونه همه ی دشمنان متفاوت خود را در یک دسته قرار دهد.
2.The great masses of the people will more easily fall victims to a big lie than to a small one.
انبوه مردم، ساده تر فریب یک دروغ بزرگ را می خورند تا یک دروغ کوچک.
3.Who says I am not under the special protection of God?
کی گفته من تحت حمایت ویژه پروردگار قرار ندارم؟

4.Make the lie big, make it simple, keep saying it, and eventually they will believe it.
دروغ را بزرگ و ساده و مکرر بگو تا در نهایت باور کنند.
5.Through clever and constant application of propaganda, people can be made to see paradise as hell, and also the other way round, to consider the most wretched sort of life as paradise.
از طریق استفاده ی هوشمندانه و مکرر از پروپاگند؛ میتوان مردم را متقاعد کرد که بهشت، جهنم است و پست ترین شرایط زندگی مثل زندگی در بهشت است.

6.Demoralize the enemy from within by surprise, terror, sabotage, assassination. This is the war of the future.
روحیه دشمن خودت را از درون تضعیف کن با کمک غافلگیر کردن و ترس و کارشکنی و به قتل رساندن. این جنگ اینده است.

چند نظر ... لطفا جبهه نگیرید...!!!!!

اینا که این پایین می خونید فقط چند تا نظر و عقیده هستش که دلیلی هم نداره که حتما درست باشه پس نظرتونو در موردش برام بنویسید ولی جبهه نگیرید. 

 

 

 

 

گفتارخردمندانه

شاید هدف از زندگی ما  این دنیا این نباشد که خدا را بپرستیم، بلکه این  باشد که او را خلق کنیم.

/ آرتور کلارک/

 

اگر خدا وجود میداشت، من فکر میکنم که بعید است او آنقدر بیهوده و لوس باشد که از اینکه افرادی در وجود داشتن او شک کنند آزرده شود."

/برتراند راسل/

 

 

یک فیلسوف تابحال هرگز یک روحانی را نکشته است، در حالیکه روحانیون فلاسفه زیادی را کشته اند.

/دنیس دیروت /

 

 

وقتی که مردم بیشتر آگاه میشوند، کمتر به روحانی و بیشتر به معلم توجه میکنند.

/رابرت گرین اینگر سول/

 

 

 

 

دین بهترین وسیله برای ساکت نگه داشتن عوام است.

/ناپلئون بناپارت/

 

وقتی مروجین مذهبی به سرزمین ما آمدند، در دستشان کتاب مقدس داشتند و ما در دست زمینهایمان را داشتیم، پنجاه سال بعد، ما در دست کتاب های مقدس داشتیم و آنها در دست زمین های ما را داشتند.

/جومو کیانتا/

 

لازم نیست کسی دست بدامن خدا بشود تا شرایط اولیه ی آفرینش کیهان تنظیم شود ولی اگر کسی چنین بکند او (خدا) میبایست برابر قوانین فیزیک عمل کرده باشد.

/استفن هاوکینز/

 

 

 

 

مذهب تنها برای بردگی انسان ها خلق شده است.

/ناپلئون/

 

 

روحانى نسبت به برهنگى و رابطه طبیعى دو جنس حساسیت دارد، اما از کنار فقر و فلاکت مى گذرد.

/سوزان ارتس/

 

 

کشیش ها مى گویند که آنها به مردم بخشیدن و خیریه را مى آموزند. این طبیعى است. چون آنها از پول صدقه مردم زندگى مى کنند. همه گداها مى آموزند که مردم باید به آنها پول بدهند. 

/رابرت گرین اینگر سول/

 

 

قسمتهایى از انجیل را که من نمى فهمم ناراحتم نمى کنند، قسمتهایى از آن را که مى فهمم معذبم مى کنند.

مارک تواین/