کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

غزلی زیبا از بانوی عزل ایران سیمین بهبهانی «گفتا که میبوسم تو را...!!


«گفتا که میبوسم تو را»

گفتا که می بوسم تو را ، گفتم تمنا می کنم
گفتا اگر بیند کسی ، گفتم که حاشا می کنم
گفتا ز بخت بد اگر ، ناگه رقیب آید ز در
گفتم که با افسونگری ، او را ز سر وا می کنم
گفتا که تلخی های می گر نا گوار افتد مرا
گفتم که با نوش لبم ، آنرا گوارا می کنم
گفتا چه می بینی بگو ، در چشم چون آیینه ام
گفتم که من خود را در آن عریان تماشا می کنم
گفتا که از بی طاقتی دل قصد یغما می کند
گفتم که با یغما گران باری مدارا می کنم
گفتا که پیوند تو را با نقد هستی می خرم
گفتم که ارزانتر از این من با تو سودا می کنم
گفتا اگر از کوی خود روزی تو را گفتم برو
گفتـــــــم کـــــــه صــــد ســــــــال دگــــــــر امــــــــروز و فـــــــــردا مــی کنــــــ

 

نظرات 2 + ارسال نظر
شاید کمی آشنا سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 23:22



سلام.
سوال من شامل جواب نمیشد یا اینکه چون سرتون شلوغه وقت نکردین که جواب بدین.
من هنوز رو حرفم هستم و فکر می کنم که نمیشه آدم هم یه دنده باشه و هم منطقی

راستی نگفتین منو با کی اشتباه گرفتین!!!!!

شاید کمی آشنا چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 21:05


چه جالب.....
معنی منطق هم فهمیدیم

(لزومی نداره این نظرو تایید کنید،چون فقط برای خودتون نوشتم)

ببین دوست خوبم
مهم نیست که منو تو کی همو دیدیم و نظر گذاشتیم برای هم مهم اینه که میای به بلاگم و نظر میزاری برام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد