کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

متولد مرداد ماه

چه گونه در دل متولد مرداد ماه راه پیدا کنیم؟

متولد مرداد ماه با این جمله تعریف می شود:

او سلطان جنگل است، با عظمت و قدرت و اراده زندگی می کند، باید در صحنه بدرخشد و در خود نمایی نظیر ندارد.

بله ایشان ممکن است متکبر و مغرور باشند ولی این طبیعت شیر است و جز این نباید باشد. شیر می اندیشد که اگر جز این باشد، او را باا بره اشتباه خواهند گرفت. دلیلش این است که شیر با ادبیات سر و کاری ندارد و این ضرب المثل را  نشنیده که ، که درخت هر چه پر بارتر ، سر به زیر تر.

به هر حال شیر موجودی دوست داشتنی و پر ابهت است.

او حامی ضعفاست ، اجتماعی ، خونگرم و پر انرژی است.

وجود او به اطرافیانش گرمی و حرارت می دهد.

قدرت اراده و قلب طلایی شیر همه کارها را برای او امکان پذیر می کند.

راه پیدا کردن در دل سلطان ، چندان هم که به نظر می رسد مشکل نیست.

او دل طلایی و سری پر غرور دارد. اما ، بر عکس ظاهر مطمئن و پر ابهتش ، نیاز او به محبت و دوستی ،شدید و جدی

است.

ولی به هر حال ، شیر ، شیر است و سلطان جنگل . او مایل است تصمیم گیری و ریاست و سایر مطالب جزیی از این قبیل ! به او سپرده شود و از حق نگذریم ، از عهده این کارها به خوبی بر می آید.

بنا بر این اولین قدم با جناب سلطان، این است که به او بفهمانید که انعطاف پذیر هستید و به او اجازه کمی ریاست و مداخله را می دهید.

 می گم اصلا فکر نکنید که من مردادی هستمااااا!!!!!!!!!!!

نیایش

خدایا!

دلم را همچون نی لبکی چوبین بر لبهای خود بگذار و زیبا ترین نغمه هایت را در فضای زندگی مردمان مترنم کن

چنان بنواز دلم راکه هر جا نفرتی هست ، عشق باشم من!

هر جا زخمی هست،مرهم باشم من!

هر جا تردیدی هست ،ایمان باشم من!

هر جا نا امیدی هست ، امید باشم من!

هر جا تاریکی هست ،روشنایی باشم من!

هر جا غمی هست ،شادمانی باشم من!

خدایا!

توانم ده تا دوست بدارم بی چشم داشت و بفهمم دیگران را حتی اگر نفهمند مرا!

خدایا!

همه جای زیبای زمین تو را دوست دارم، اما نمی توانم پنهان کنم که کشورم را کمی بیشتر از جاهای دیگر دوست دارم

پس به خاک کشورم سر سبزی و خرمی ببخش!

هوایش را پاک کن و آبهایش را زلال!

دل و زبان مردم کشورم را تطهیر کن!

دختران و پسران کشورم را پاک و زیبا کن!

باشد که در سیمای آنها روشنی عشق تو بدرخشد! آمین!

(مسیحا برزگر

شعر و دعا از مسیحا برزگر

...آی آدم ها!                                                                                                  

شما را به کیش مهر می خوانم،                                                                                     

به کیش یک لبخند،                                  

به کیش نگاه بی پیرایه کودکان،                         

به کیش زن و زیبایی و زمین،                           

به کیش زندگی،                                         

ایمان بیاورید به پرتو گرم و روشن خورشید!                                                                                  

ایمان بیاورید به میل سبز گیاه برای روییدن!                                                      

ایمان بیاورید به شوق ساقهء شکستهء علف برای بقا!                                                           

ایمان بیاورید به کرمی که در پیله می بالد، پروانه می شود ،                                                                        

می رود و خاطره سبک بالهایش را بر جا می گذارد!                                                           

ایمان بیاورید به گل واشده قاصدک!                                                                 

ایمان بیاورید به ایمان!                                                                                                         

بیا هک نشیم

 

مهم این نیست که تو اد لیست مسنجرمون چند نفر ادد شدن. مهم اینه که تو قلبمون فقط 1 نفر ادد شده باشه که با هم آن بشیم، باهم آرشیو زندگی رو دوره کنیم و با هم آف بشیم. امّا باید یادمون باشه پسورد دوستیمون رو جوری بسازیم که کسی نتونه هکمون کنه

صادقی

 

ای قشنگترین شعر و غزل  اسمتو عشقه            ای دور دونهء دور از دغل مهرتو عشقه

تو سقوط محضم اومدی  گفتی می مونی               گفتی عاشقی،  شمع دلم،  عشقتو عشقه

یاورم شدی وقتی تو تنهایی می سوختم          وقتی اومدی هی چشم به جاده ها می دوختم

مهمونه تموم خلوتام شدی از امروز                          ای حرمت هر نیاز من نازتو عشقه

ای حادسه شیرین عمرم با تو زندم                      عمری واسه پیدا کردنت آواز می خوندم

تو هر نت آهنگ دلم تو رومی دیدم                               تو هر نفسم یاد توام یادتو عشقه

این مهمه که دیدمتو حرفت شنیدم                            فهمیدم که بی خودی نبود پیت دویدم

گویی اگه نزدیکمو باهمیم همیشه                           قربون وجودت اون رخ ماهتو عشقه

 

ای قشنگترین شعر و غزل  اسمتو عشقه            ای دور دونهء دور از دغل مهرتو عشقه

تو سقوط محضم اومدی  گفتی می مونی               گفتی عاشقی،  شمع دلم،  عشقتو عشقه