کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

بدک نیست

 بیا بریم شهر - کدوم شهر؟ - همون شهری که خُل بسیار داره - آی بله! - گشتِ ارشاد به من هم کار داره - آی بله! حرفِ زورش را ببین جاده‌ی دورش را ببین هاله‌ی نورش را ببین - عمو محمود مگر آزار داره - آی بله 

 

 بیا بریم شهر - کدوم شهر؟ - همون شهری که خُل بسیار داره - آی بله! - گشتِ ارشاد به من هم کار داره - آی بله! حرفِ زورش را ببین جاده‌ی دورش را ببین هاله‌ی نورش را ببین - عمو محمود مگر آزار داره - آی بله 

 

احمدی نژاد رو گروگان میگیرن میگن : یا یک میلیارد تومن بدین یا با بنزین آتیشش میزنیم مردم شروع میکنن کمک جمع کردن از مردم میپرسن تا حالا چقدر جمع کردین؟ مردم جواب میدن: حدود چهل میلیون لیتر 

 

 رنجی است لذت ها را تنها بردن و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن و چه بدبختی آزاردهنده ای است تنها خوشبخت بودن! در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است ( دکتر علی شریعتی 

 

از انسانها غمی به دل نگیر؛ زیرا خود نیز غمگین اند؛ با آنکه تنهایند ولی از خود میگریزند زیرا به خود و به عشق خود و به حقیقت خود شک دارند؛ پس دوستشان بدار اگر چه دوستت نداشته باشند...! **دکتر علی شریعتی //////// آموختم در انتهای نیاز بی نیاز باشم.آموختم در عمق رزالت ،با اصالت باشم.آموختم در پستی فطرت ،انسان باشم.آموختم در کنه بی کسی ،همه کس باشم //////// اشک بهترین پدیده ی دنیاست ولی تا زیبا ترین چیز ها رو از انسان نگیره خودشو تقدیم نمیکنه  

 

من کفش نداشتم و مدام شکایت می کردم، تا اینکه روزی مردی را دیدم که پا نداشت /// ای خدای بزرگ به من کمک کن تا وقتی می خواهم درباره راه رفتن کسی قضاوت کنم، کمی با کفش های او راه بروم. /// هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ، آرزوی دیگران است؟! ///