کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

مکتب شیخ ...!!!

در مکتب شیخ بحثی در گرفته بود و مریدان همچون مردان درون صف ارزاق از سر و کول هم بالا رفتندی ، یکی از مریدان میگفت : درد عشق از همه درد ها افزون تراست ، دیگری جفت پا وسط حرفش میپرید که ای نادان ، گرسنگی نکشیده ای که درد عشق از یاد بری .....
دیگری ابراز فضل میکرد که درد دندان بسی ازدو درد دیگر بدتر است ،و اندرین جمع هرکس دردی را بدترین میدانست ، از درد زایمان تابه تنگ آمدن از …..در اتوبوس بین راهی ......
شیخ از دور بر این بحث عمیق نظاره مینمود . مریدی نالید که ای شیخ ، کدامیک را تائید مینمائی ؟
شیخ گفت : هیچکدام ، زیرا تا به حال با مانتو و دامن و جوراب شلواری و چادر نرفته ای در مستراح که نفهمی کدوم رو بالا بکشی، کدوم رو پایین که در جا عاشقی از یادت برود ....
مریدان جمله گریستند و نعره ها زدند تا بسر منزل مقصود دویدند

 

من عاشق خندممممممممم...!!!

تلویزیون داره تبلیغات موسسه کودکان نابغه رو نشون میده، مرده تو تبلیغ میگه استعداد کودک شما در چیست؟ مامان من خیلی جدی میگه در خربازی!
جای هیچ حرفی واسم نمونده



دقت کردید هر وقت تو زندگی تون یه روزنه امید پیدا میشه سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش
 



لامصب تا یکی از چشمت میفته، یکی دیگه میپره رو چشمات!
 



یعنی این روغنی که از لقمه کوکو می ریزه رو دست آدم از دمپایی خیس دستشویی دردناکتره!
 



این خلاقیتی که ما تو جوک ساختن و تیکه و متلک انداختن به کار می بریم اگه تو علم و صنعت به کار می بردیم، الان ما دنیا رو تحریم کرده بودیم!
 



من تا سوم دبستان فکر می کردم ما خیلی پولداریم که به جای یه مسواک چار، پنج تا مسواک داریم و هر شب با هر کدوم دلم خواست می تونم مسواک بزنم!


یک بار رفتم استخر با دوستم. یهو خواستم با دوستم شوخی کنم، پیداش کردم و رفتم از عقب یه لگد بهش زدم بعد پرتش کردم تو استخر، خودمم پریدم روش باهاش درگیر شدم. یهو چشمم افتاد اونور دیدم دوستم کنار استخر نشسته!
هیچی دیگه… رفتم تا ته استخر دیگه بالا نیومدم


آرایشگاه مردونه۲۰ سال پیش: دااااش گوشه سیبیلاتو چه مدلی بزنم؟
در حال حاضر: عزیزززززم… ابروهاتو هشتی کنم یا شیطونی؟ !
چن سال دیگه: قربوووووون اون شکل نازت بشم من… میکاپ دبی بزنم یا لایت اروپایی؟ !



بچه بودم بعضی وقتا به عروسکام انقد زل می زدم تا مچشونو حین تکون خوردن بگیرم.
یه همچین آدم خجسته و شیرین عقلی بودم من!



یارو قیافش شبیه سس خرسیه اونوقت به خاطر
BMW که زیر پاشه شده مرد رویاهای ۹۹ درصد دخترا!
 



دیگه از کلیپس گذشته
بعضی از دخترا در حال ساخت مسکن مهر رو سرشون هستن!
 



نیم ساعته می خوام برم دستشویی اما بابام تو پذیرایی کمین کرده یکی رد بشه گیرش بیاره تحلیلش رو درباره سوریه بگه!
 



یه قانونی هست که میگه
یه مریضی می گیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو می گیره اما تو قرعه کشی بانک بین دو نفر هم که باشه تو برنده نمی شی!
 


اونایی که خدمت رفتن باید یادشون باشه قبل از خاموشی همه جلوی تختشون خبردار می ایستن و از نفر اول شروع می کنن به شمارش و آمارگیری|! نفر اول باید بلند بگه ۱ دوم ۲ و… نوبت پسرعموم رسیده بلند گفته هُپ!


تو ترافیک گیر کرده بودیم که یه BMW ۵۳۰ اومد بغلمون
به بابام گفتم بابا یه دونه از این بی ام و ها بگیر،
بابام گفت ماشین ماشینه دیگه چه فرقی داره؟
ببین الان هم ما تو ترافیک گیر کردیم هم این یارو!
یعنی خداوکیلی تا حالا اینجوری قانع نشده بودم



بعضیا یه جوری از جمعه و بعدازظهرش آه و ناله می کنند انگار باقی روزای هفته تو سواحل هاوایی در حال خوش گذرونی اند!
 


بچه که بودم باورم نمی شد دو سوم بدن ما رو آب تشکیل میده تا اینکه این کارتون های ژاپنی رو دیدم لامصبا گریه می کنن سیل میاد" !


کرگدن زورش به همه می رسه می تونه سلطان جنگل بشه، هیکلشم خوبه، ولی خسته ست می فهمی؟
حوصله نداره


کاش مثانه رو می شد قبل خواب درآورد بعد از خواب پوشید


گوشی ام رو گذاشتم رو Airplane Mode
از طبقه ششم پرتش کردم پایین، افتاد خرد و خاکشیر شد
نمی دونم این چه قابلیت مسخره ایه! کار نمی کنه که!


دقت کردین ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمی فهمیم از بغل دستی می پرسیم تو چیزی فهمیدی؟
اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمی فهمیم!


خواهرم زنگ زده میگه اینترنت ADSL مون نمی ره ، 
بهش میگم کدو‌م چراغاتون روشنه؟
میگه یکی چراغای حال یکی هم تو‌ اتاق من مهتابی روشنه !!!


کلِ عمرمون دپرس بودیم......
.
.
.

ولى تو اعلامیه مون میزنن """شادروان""" :|||


تقریبا ۹۷ درصد آدمایی که توی اتوبوس و مترو می بینیم پشت تلفن دارن جایی که الان هستن رو می گن دروغ می گن. حداقل سه ایستگاه جلوتر رو می گن.


انقدر که زمین فوتبال به نام تختی داریم، سالن کشتی به نامش نداریم!


هیچ چیز خوشحال کننده تر از این نیست که تو امتحان به جای «توضیح دهید» بنویسن «نام ببرید»


جهان سوم جاییه که وقتی راهنما می زنی بهت راه نمی دن ولی وقتی دستت و از پنجره بیاری بیرون بهت راه میدن حتی وانتا!


این خارجیا یه قاشق شکر می ریزن تو قهوه بعد نیم دور می چرخونن میذارن کنار، من صبحانه نیم ساعت فقط هم می زنم، بازم وجدانم راضی نمی شه


فرهنگ لغت آقایان:
 

اینبار دیگه چیکار کردم؟
ترجمه: اینبار چطوری مچم رو گرفتی؟

چه جالب، بعد چی شد؟
ترجمه: هنوز داری حرف می زنی؟ بس کن دیکه

نتونستم پیداش کنم
ترجمه: شیء مورد نظتر بیش از یه متر با من فاصله داشت حوصله نداشتم پاشم

برای تمام کارام یه دلیل منطقی دارم
ترجمه: یه کم فرصت بده یه خالی بندی جور کنم
 


بچه که بودیم ننه مون میگفت بدو برو به وانتیه بگو وایسه!
بعد ما اصن همچین میرفتیم مدل جت لی!
وسط راه دو سه تا ملق میزدیم و از رو دیوار میرفتیم که برسیم وانتیه نره!
الان کافیه به بچه های حالا بگی گوشی منو از اتاقم بیار لدفن،
در جا جِــــرت میدن ...


اگه سر کلاس نباید خوابید، پس تو خونه ام نباید درس خوند!



چند سال دیگه مثلا از یکی می پرسی شما کجایی هستید؟
میگه ما اصالاتا یاهو مسنجری هستیم
ولی خودم تو فیس بوک بزرگ شدم
 



بابام قربونش برم هر وقت که تلویزیون فوتبال یا نود داره از ساعت هشت شب تو خونه آماده باش میده!
هر یک ربع یه بار میزنه کانال سه، بعد عصبی میشه کسی کانال رو عوض کنه. بعد به محض اینکه فوتبال یا نود شروع میشه رو کاناپه می خوابه!
دقیقا او لحظه که کانال رو عوض می کنیم بیدار میشه میگه کانال رو عوض نکن دارم می بینم!
 


دیشب خواب دیدم مازراتی خریدم.
بیرونش مازراتی بود توش اما مثل
۲۰۶ بود! ناخودآگاهم از داخل مازراتی ایده ای نداشت تصویر ۲۰۶ پخش می کرد!


کمبود دوست صمیمی مثل کمبود ویتامین سی می مونه، نمی کشه ولی باعث میشه با کوچیک ترین ویروسی از پا دربیای
 


 

مژده گونی چیست ؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
مژده گونی خواهر کوزی گونی می باشد ...
بعععععله !!!
 


تلوزیون نشون میده 7-6 تا پسر تو خونه خالی جمع شدن
یهو زنگ میزن شرکت تن تاک براشون دستگاه دراز نشست میارن
همه با هم خوش و خرم شرو میکنن دراز نشست رفتن!
بنده سکوت میکنم :|


میگم نمیشد واسه درس تنظیم خانواده یه آزمایشگاهی کارگاهی کار آموزی چیزی یا یکی دو واحد عملی بذارن؟!
هم درسه جذاب تر میشد هم یادگیری بیشتر میشد !!!


تو خارج دخترا تو 14 سالگی حامله میشن ،
اونوخت اینجا دختر 20 ساله نقاشی میفرسته واسه عمو پورنگ :|
خجالت بکش عمو جون :)
 


من بالاخره یه وسیله نایلون جدا کن از لواشک اختراع می کنم ٬
و تو جشنواره خوارزمی ارائه میدم!
بضی وختا از زوره ناچاری لواشکو با نایلونش خوردم ...


امتحان داشتیم رفتیم سالن امتحانات همه کنار هم نشسته بودیم
استاد گفت : بچه ها یکی درمیون میشینین یا خودم یکی در میون بکنمتون!!
یهو کل سالن منفجر شد!!!


یه سوال ...
چرا کل هواپیما رو از جنس جعبه سیاه نمی سازن
که بعد همش سالم بمونه ؟!! :|


به نظر من توی این بازیهای کامپیوتری ایرانی ؛
موقع سوختن ، جای « گیم آور »
بنویسن « ر ی د ی
! آبم قطعه ! »
خععععلی بهتره ؛ هم بومیه هم منظور رو بهتر میرسون !


ﺗﻮﻭ ﺩﻧﯿﺎ ﻫﯿﭽﯽ ﺑﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﯾﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺘﺮ ﺷﮑﺎﮎ ﻧﯿﺴﺖ ...
کصافط ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺑﻬﺖ ﮔﯿﺮ ﺍﻟﮑﯽ ﻣﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺑﺎﻻﺧﺮﻩ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﺑﺸﯽ ﺑﺎ ﺍﻭﻥ ﭼﻬﺎﺭ ﺗﺎﯼ ﺩﯾﮕﻪ ﮐﺎﺕ ﮐﻨﯽ !


دوس دختر خوب اونیه که یه کارهایی انجام بده که آقاشون از رفتن به تایلند منصرف بشه !!!
البته باید عرض کنم هدف بنده از این نصیحت،
عدم خروج ارز و حفظ ذخایر ارزی مملکت هستش

وگرنه افکار خاک بر سری شما دوستان خیلی محترم ...
بهنام به فکره ذخایر ملی


مدتی پیش در حال رانندگی به سمت منزل بودم و می خواستم بپیچم تو خیابون که دستم از روی فرمون سر خورد هل شدم می خواستم فرمون رو بگیرم دستام به هم پیچ خورد همزمان برف پاک کن خورد تا فرمون رو گرفتم نزدیک بود برم عقب یه ماشین که پارک بود زدم رو ترمز ماشین خاموش کرد اومدم روشن کنم به ماشین تا استارت زدم یه متر پرید جلو خورد عقب ماشین جلویی کلاج گرفتم روشن کردم زدم دنده عقب گفت خررررررررررررت کلاج رو محکم فشار دادم زدم دنده عقب افتادم تو جوب !!!
خلاصه هرچی ذره ذره آبرو جمع کرده بودم یه لگد زدم و همش رو ریختم ...


آخه پاستیل چیه؟ سوسول بازی...
مرد اونیه که دست آدمو بگیره ورداره ببره کله پاچه ای ,
هی لقمه بگیره مغز گوسفند رو بعد روشم آبلیمو بریزه بزاره دهن عشقش..:|


یکی از کارای خبیثانه من اینه تو فیسبوک میرم تو پیج خارجیا واسشون فینگلیش کامنت میذارم!
ینی مخشون میپکه ها !!


آیا میدانید هلو انجیری از یک رابطه نامشروعه ... ؟؟؟
نخورید این حروم زاده رو !!!


میگن تو بهشت از کنارت رود های ماست موسیر رد میشن
کنارشون هم بوته های چیپس هست ..


یه بسته تیغ خربدم ٬
روش عکس مجید خراط ها هست ...


یارو دو ساعت پشت خط شبکه های ماهواره وایمیسه وصل که میشه میگه :
یه آهنگ به انتخاب خودتون پخش کنید.
اینا آدمای خوشحالین !!!


امروز دوستم گفت که مادر بزرگش داره از لندن میاد ...
من تا امروز فکر میکردم مادر بزرگ ها فقط از مکه برمیگردن ...


دیروز رفتم پرینتر قیمت کنم
یه بچه ی 14-13 ساله با باباش اومده بود به یارو می گفت:
Autodesk Maya که بهم دادین, محیط Google Android Studio رو دوست ندارم خیلی بچگانه است ...
اومدم خونه توی گوگل جستجو کردم تا فهمیدم اینا که گفت چی هستن ...
خدا میدونه من تا سن 15-14 سالگی بزرگترین دغدغه ی تکنولوژیکیم این بود
که چجوری می تونم هم زمان رنگ قرمز و آبی این خودکار چند رنگه هارو بدم پایین :|


خدا نکنه ساپورت پاره مد بشه ...
من دیگه توانش رو ندارم ب خداااااا ...


انقد که گره تو کارای من هس , تو فرش شفقى تبریز نیس!


چرا خانمهای که تو آژانس هواپیمایی کار میکنن به شدت احساس خود داف پنداری میکنن...
عزیزم تو یه کارمند ساده ای که مقنعه ات دوتا خط طلایی داره ...


قابل توجه ورودی های ۹۲ ....
.
.
.
همون هفته اول عاشق نشید ...
شاخ های دانشگاه از هفته دوم ٬ سوم میان ...


ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺑﻌﺪ ﻣﺪﺗﻬﺎ ﺩﯾﺪﻡ ﮔﻮﺷﯿﻢ ﺯﻧﮓ ﺧﻮﺭﺩ ؛
دوﯾﺪﻡ ﮐﻪ ﺯﻭﺩ ﺟﻮﺍﺏ ﺑﺪﻡ ﺩﯾﺪﻡ ﺳﺮ ﺯﻧﮓ ﺩﻭﻡ ﺧﺎﻣﻮﺵ ﺷﺪ !
ﻫﺮﮐﺎﺭﯼ ﻣﯿﮑﻨﻢ ﺭﻭﺷﻦ ﻧﻤﯿﺸﻪ ،
ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺍﺯ ﻫﯿﺠﺎﻥ ﺯﯾﺎﺩ ﺧﻮﺩﺷﻢ ﺩﭼﺎﺭ ﺣﻤﻠﻪ ﻗﻠﺒﯽ ﺷﺪﻩ ﺳﮑﺘﻪ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﯿﭽﺎﺭﻩ


دوست دختر داداشم بهش زنگ زد و گفت: میخوام باهات کات کنم؛ ما به درد هم نمیخوریم, باید از هم جدا شیم !
اونم موند چی کار کنه که نره
، بهش گفت " ازت حامله ام " :| :|
خوب گفته عایا ؟؟


همه تو کلاس نشسته بودیم اول ترم بود ...
ییهوو یه دختر 30 _ 31 ساله خوشگل از در اومد توو ...
ییهوو بهنام بلند گفت : باقلوا
روووو ...!
بعد همون باقلوا رفت روی صندلی استاد نشست !!!
کلاس یهو ساکت شد و بهنام بدون اینکه چیزی بگه رفت و مثله یه مرد درسو حذف کرد !


دیشب شروع کردم با دوس دخترم دعوا ...
که آره من مطمئنم تو با کسه دیگه ای ؛

اونم آخرش گفت بابا اصلـا اگه شک داری بیا خطامون عوض !
هیچی دیگه دیدم آبروم در خطره بش گفتم نه عشقم من به تو اعتماد کامل دارم ، فقط میخواستم ببینم چقد دوسم داری ...!

آدمو بعضی وقتا تو آمپاس میذارن این دخترا ...
والااااا ...


مثلا تو این فیلم خارجیا مامانو بابا که دعواشون میشه بچه هه میاد میگه مامى،ددى بسه دیگه اعصابم خورد شد!
اونام شرمنده میشن،کلا زندگیشون شیرین میشه که بچه لطمه ى روحى نخوره!
منم یه بار همین کارو کردم،بابامم گفت تو گو نخور پدّسگ !!!


ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻣﻨﻮ add ﮐﺮﺩ ﺑﻌﺪ ﺑﺪﻭﻥ ﻣﻘﺪﻣﻪ pm ﺩﺍﺩه میگه ﻣﺮﺳﯽ ﺍﺯ add ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ!
ﺧﻮﺍﻫﺸﺎ ﺑﻬﻢ
pm ﻧﺪﯾﻦ،ﺳﻮﺍﻻﯼ ﺷﺨﺼﯽﻧﭙﺮﺳﯿﻦ،نذﺍﺭﯾﻦ ﺍﺯ accept ﮐﺮﺩﻧﺘﻮﻥ ﭘﺸﯿﻤﻮﻥ ﺷﻢ!
ﻣﻦ خودم
bf ﻓﺎﺏ ﺩﺍﺭﻡ ﺧﯿﻠﯽ ﻫﻢ ﺩﻭﺳﺶﺩﺍﺭﻡ ﺍﻻﻥ 3 ﺳﺎﻟﻪ ﺑﺎ ﻫﻤﯿﻢ
ﺧﺎﻧﻮﺍﺩﻩ ﻫﺎﻣﻮﻧﻢ ﺩﺭ ﺟﺮﯾﺎﻥ ﻫﺴﺘﻦ ﺍﯾﺸﺎﻻ ﺍﮔﻪ ﺧﺪﺍ بخواد ﻣﺎﻩ ﺁﯾﻨﺪﻩ ﻣﯿﺎﻥﺧﻮﺍﺳﺘﮕﺎﺭﯼ!
ﺷﻤﺎ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺧﺪﺭ ﺩﺍﺭﯼ؟
ﺧﺪﺍﯾﺎ ﻧﻮﮐﺮﺗﻢ ﻗﺒﻞ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺑﺨﻮﺍﯼ ﮐﺴﯽ ﺭﻭ ﺷﻔﺎ ﺑﺪﯼ ﺍﻭﻝ ﮐﺎﺭﻩ ﺍﯾﻨﻮ ﺭﺍﻩ ﺑﻨﺪﺍﺯ !!!



مردم به آرزوهاشون جامه عمل میپوشونن ، من حتی به آرزوهام شورتم نمیتونم بپوشونم ...
 


ﻣﺮﺩ ﺍﻭﻧﯿﻪ که ﺑﺎ ﺷﻠﻮﺍﺭ ﮐﺮﺩﯼ ﻭ تیشرت ﻭﺍﺭﻓﺘﻪ ...
ﻣﺦ ﺑﺰﻧﻪ ﻭﮔﺮﻧﻪ ﺑﺎ ﭘﻮﺭﺷﻪ که قنبرﻡ ﻣﯽﺗﻮﻧﻪ ...


من حاضرم آمونیاکه خالص تنفس کنم ...
ولی بوی ماه مهر ب مشامم نرسه ...


شهرام شبپره همیشه یه جوری خوشحاله که انگار فردا تعطیله :|


امروز اومدم به یکی بگم غصه نخور رفیق، بِدهی واسه مَرده،
بعد یه لحظه زیر ابروهاشو دیدم و گفتم خدا بزرگه خواهر، درست میشه:)