کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

کی میگه همه مطالب باید به هم ربط داشته باشند؟!!

هر چی دوست داری ( قاطی و پاتی )!!!!!

عشق...!!!

عشق را با تمام وجود فریاد خواهم زد،تا به دنیا ثابت کنم " تمام  
 
مسیرها به طرف مشترک مورد نظر اشغال نمی باشد.
نظرات 2 + ارسال نظر
sadeghi جمعه 8 اردیبهشت 1391 ساعت 00:54

سلام من اولین باره به وبلاگتون سر میزنم همکلاسی ، خوبه متروکه نیست اینجوری افتخاری برای هر شهاب دانشی میشید ، دیدم هیچکس به این یکی نظر نداده اینجارو انتخاب کردم که یک سلامی خدمت یک همکلاسی عرض کنم

سلام همکلاسی ممنون که به بلاگ من سر زدی....خیلی خوشحال شدمتحت تاثیر نظرت قرار گرفتم
راستی ای کاش اسمت رو به صورت کامل می نوشتی واگه بلاگ داری اسمت رو بده تا بهت سر بزنم
امیدوارم بازم ببینمت

بردیا جمعه 13 بهمن 1391 ساعت 23:54

تحت تاثیر قرار گرفتی
من گشنمه هههه

khodeto nigah dari sale dige moharamo safar mirese ghaza nazri midan ...oonvaght hesabi sir mishi :D

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد